Jump to content

Latencia y perdida de paquetes en el juego

ping latencia perdida lag

• Please log in to reply
5 replies to this topic

kerncore #1 Posted 22 March 2020 - 10:45 PM

Private

• Players
  • 22560 battles
  • 1
  • [TLK_5]
Me esta pasando que tengo un ping de 190-250 y perdida de paquetes de un 1-5%. Ya revise mi internet y esta todo ok, con los demás juegos no supera un ping de 70; probe con el server latinoamericano y el norte americano, pero sigue el problema. A alguien mas le sucede?

lol333cmr #2 Posted 22 March 2020 - 11:28 PM

Junior Sergeant

• Players
  • 7835 battles
  • 150
  • [FOX5]

It is happening to me that I have a ping of 190-250 and packet loss of 1-5%. I already checked my internet and everything is ok, with the other games it doesn't exceed a ping of 70; I tried the Latin American and North American servers, but the problem continues. Does anyone else happen to you?

here’s the translated version of this for us English speakers, I want everyone to be included.

lol333cmr #3 Posted 22 March 2020 - 11:29 PM

Junior Sergeant

• Players
  • 7835 battles
  • 150
  • [FOX5]
But I think it’s because everyone’s at home and on the internet, putting allota stress on the internet servers.

lol333cmr #4 Posted 22 March 2020 - 11:30 PM

Junior Sergeant

• Players
  • 7835 battles
  • 150
  • [FOX5]

Pero creo que es porque todos están en casa y en internet,
poniendo estrés de allota en los servidores de internet.

heres the Spanish version of my comment.

BlackBeltBlitzer #5 Posted 23 March 2020 - 01:12 AM

Sergeant

• Players
  • 694 battles
  • 463

View Postlol333cmr, on 22 March 2020 - 11:28 PM, said:

It is happening to me that I have a ping of 190-250 and packet loss of 1-5%. I already checked my internet and everything is ok, with the other games it doesn't exceed a ping of 70; I tried the Latin American and North American servers, but the problem continues. Does anyone else happen to you?

here’s the translated version of this for us English speakers, I want everyone to be included.

Thanks.

Stay Strong and Tank On!

A proud owner of the Cockroach of Destruction and a Wallet Warrior In Training.

chicoMigrania #6 Posted 09 April 2020 - 11:59 PM

Private

• Players
  • 4762 battles
  • 4
  • [TNEST]

Yeah, same here. Over 300 ping with 1-5% loss. I've opened a ticket on support, I recommend you do the same.

You see, I do networks and development for a living, and this issue is not a network one. WG is getting cheap on the server instances, so the servers get overloaded. Result? The server can't cope with the number of players and this is perceived as a "network lag".

We should push through support, maybe they'll dedicate more servers. But I guess they don't give a ****. Anyways, no harm trying.

(not worth putting money in a game when the people behind it doesn't commit to give a good service, even with the current COVID situation. I get it that everyone is connected now, but at the same time people is paying so much more for online subscriptions, so they could dedicate part of the extra they're doing to more server instances. Greedy.)

Good luck.

------------------- Spanish

Si, me pasa igual. Ping arriba de 300 y 1-5% de perdida de paquetes. Ya abri un ticket en soporte, les recomiendo que hagan lo mismo.

Me dedico a servidores y redes, y este no es un tema de red/connectividad. WG tiene los servidores saturados y no abre mas para ahorrar costos, entonces los servidores se saturan. Resultado? El server no da abasto con la cantidad de jugadores y eso se percibe como "latencia".

Deberiamos meter presion en soporte, tal vez dediquen mas servidores. Pero la verdad creo que les importa un caraho. Igual no perdemos nada probando.

(ni da meter guita en un juego que no se molestan en dar un buen servicio, incluso con la situacion actual. Entiendo que estan todos conectados, pero al mismo tiempo la gente esta pagando mucho mas por cosas en internet, asi que ellos podrian dedicar parte de las ganancias extra a meter mas instancias de servidor. Avaros.)

Suerte.

Also tagged with ping, latencia, perdida, lag

1 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users