Jump to content

Las cajas de Wargaming

Tanques Premium Oro Impulsos

• Please log in to reply
6 replies to this topic

NOOB505 #1 Posted 07 November 2020 - 05:46 PM

Private

• Players
  • 11898 battles
  • 1
  • [VESTA]

Bueno pues yo quiero proponer un cambio a las cajas del juego 

Pues yo creo que es algo que todos los veteranos en el juego queremos que cambien las cajas 

Pero una "mejor idea" no seria borrarlas sino cambiar las probabilidades de recompensa 

Me explico:

Los jugadores con mas Tiempo en el juego deberían tener mayor porcentaje de probabilidad de conseguir 1 tanque premium de cualquier caja ya sea Semanal, Evento, Comprada en la tienda premium etc.

Ya que al menos  creo que a todos nos molesta ver a jugadores con nada de experiencia con vehículos premium nivel VIII que lo consiguieron en 1 caja semanal, evento, semanal o compradas en la tienda premium  que sinceramente no ayudan o sirven en batalla.

Yo propongo que el porcentaje suba dependiendo de el numero de batallas  que tengas en tu cuenta ya que al menos así creo que seria mas justo que jugadores con mucho tiempo en el juego tengan mejores recompensas que jugadores que probablemente abandonen el juego en 1 mes. 

BorisBaddenov #2 Posted 07 November 2020 - 06:41 PM

3.8 Made me quit

• Players
  • 26970 battles
  • 9,296
  • [III-R]

I like this idea.

Peace-

Boris

I’ve noticed a strong lack of Spare Parts. Is that intended?

No, it is not. This problem will solve itself with time. Many players have several dozens of vehicles in their Garages, so they don’t have enough Spare Parts for the entire vehicle fleet. But you will gradually collect enough Spare Parts to unlock new slots for purchased tanks in time.

CatFromMars11 #3 Posted 07 November 2020 - 07:09 PM

Junior Sergeant

• Players
  • 2719 battles
  • 234
  • [LEGO_]

Translated to English:

Well, I want to propose a change to the game boxes
Well, I think it's something that all veterans in the game want the boxes to change.
But a "better idea" would not be to delete them but to change the reward probabilities.
I explain:
Players with more time in the game should have a higher percentage of probability of getting 1 premium tank from any box be it Weekly, Event, Purchased from the premium store etc.
Since at least I think that it bothers us all to see players with no experience with Tier VIII premium vehicles that got it in 1 box weekly, event, weekly or bought in the premium store that honestly do not help or serve in battle.

I propose that the percentage go up depending on the number of battles you have in your account since at least that way I think it would be more fair that players with a long time in the game have better rewards than players who probably leave the game in 1 month.

Just Waiting For The Day I Get Sheridan Missle

andyllinger #4 Posted 07 November 2020 - 11:58 PM

Mr. Hyde encantador

• Players
  • 35451 battles
  • 2,574
  • [MSTRY]
No las van a cambiar, pero estoy de acuerdo en que las posibilidades de recompensa que dan son muy bajas, son las peores que he visto en cualquier juego. 

34 Tier X

CatFromMars11 #5 Posted 08 November 2020 - 01:59 AM

Junior Sergeant

• Players
  • 2719 battles
  • 234
  • [LEGO_]

View Postandyllinger, on 07 November 2020 - 03:58 PM, said:

No las van a cambiar, pero estoy de acuerdo en que las posibilidades de recompensa que dan son muy bajas, son las peores que he visto en cualquier juego. 

sí, todavía no he conseguido un tanque.

Just Waiting For The Day I Get Sheridan Missle

tedg5 #6 Posted 08 November 2020 - 04:10 AM

Tater salad

• Players
  • 57724 battles
  • 5,957
  • [AGOGO]
I give it a :great:

Gabriel_S_CAB196 #7 Posted 22 November 2020 - 12:29 AM

Lance-corporal

• Players
  • 4955 battles
  • 27
  • [_MANC]
Las cajas las van a dejar aasí, si les suben la probalididad solamente será para todos, o sea en general y no dependiendo del jugador. Pero buen post.:P

Also tagged with Tanques Premium, Oro, Impulsos

1 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users