Jump to content


Knock Knock (MODERADORES)


  • Please log in to reply
2 replies to this topic

Rawmusse #1 Posted 02 August 2017 - 06:39 PM

    DEUS VULT

  • Players
  • 9044 battles
  • 170
  • [-GP-]
  • Member since:
    07-01-2015

Hay alguien en casa?

 

O todo el personal para LATAM también fue despedido?

 

Esto significa que nadie responderá a nuestros tickets, y Wargaming a retirado el soporte para América latina?

 



Zennosha #2 Posted 02 August 2017 - 08:19 PM

    PhD in Dakimakura Engineering and Design M.S. in Waifu Studies

  • Players
  • 24078 battles
  • 6,862
  • [ANEKI]
  • Member since:
    06-26-2014
Customer Sevice isn't related to Community Management. They have offices in Brazil and other S. American countries that handle those languages. 

┬┴┬┴┤ (◕ᴗ◕✿├┬┴┬┴┤(ಠ﹏ಠ├┬┴┬

(~・・)~ Aussie is Awesome ~(・・~)

Check my profile for your ANIME needs or PM me!

>>>Join [MAHOU/ANEKI] Discord!!!<<<


TonnerreCadien #3 Posted 02 August 2017 - 08:24 PM

    Cabri dans le Maïs

  • Players
  • 30741 battles
  • 529
  • [HAHA]
  • Member since:
    05-23-2015
Por favor perdoname, porque me olvidó mi español, pero en las respuestas de los moderadores "Let's get Acquainted" ellos dicen que ingles es la sola idioma ellos van a usar por NA. Era una decisión de los jefes en Bielorrusia. Pues, nosotros que hablamos otras idiomas, no tenemos suerte. Otra vez, desculpe por mi español muy malo.

Edited by TonnerreCadien, 02 August 2017 - 08:26 PM.

I'm too old to be a seal clubber! I can't tell you the last time I even went to a club!

Oubliez pas que je suis l'oeuf de la grosse poule, moi.





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users